A Yamaha MotoGP csapatának blogja

Yamaha Racing

Igazi sportemberek - a pályán, és azon kívül is

2015. június 27. - Syracuse

Ahogy azt már korábban megírtam, elmagyaráztam, talán sokak szerint megidéztem vele a sátánt, nem semmi futamon vagyunk túl. Mint azt tudjuk, Marquez és Rossi az asseni aszfaltcsíkon még csatáztak egymással, a parc fermében viszont már kedélyesebbek voltak, nyilatkozatuk is teljesen korrekt, tisztelettudó volt. Lássuk hát, mit gondolnak a főszereplők a történtekről.

 

Valentino Rossi, 1. hely:
Keményen nyomtam, és nem akarom azt mondani, hogy tökéletes versenyem volt, de majdnem. Láttam, hogy nem tudok meglógni Marctól. Mindig nehéz vele, és tudható, hogy az összecsapás nagyon kemény lesz, de magabiztos és versenyképes voltam, meg akartam próbálni nyerni. Az utolsó körben nagyon keményen mentem, és amikor az utolsó sikánhoz értem, Marc megpróbált megelőzni, de kicsit túl későn érkezett, már elkezdtem kanyarodni, így összeértünk kissé, ami miatt muszáj volt levágnom a kanyart. Lényegében nem volt más választásom, szerencsés voltam, hogy a kavicságyra kerültem, és továbbra sem engedtem el a gázt, bár nem tudtam, milyen mély a kavicságy, és tudtam, hogy elveszíthetem az irányítást. Amint visszatértem a pályára, megnéztem, hol állok Marchoz képest, de ő jobban lelassult, mint én. Nagyon jó és fontos hétvége volt ez, mert növeltem az előnyöm Jorgéval szemben. Úgy vélem, egy ilyen szoros bajnokságban nagyon fontos kihozni a maximumot abból, ha versenyképes vagy és szereted az adott pályát, mert egész biztos, hogy lesznek még nehéz pillanataink. Nagyszerű győzelemmel visszatérni itt. Azt hiszem, töröltük a jerezi eredményt, ahol Jorge kilenc pontot hozott rajtam, most pedig meg kell próbálnunk visszahozni Mugellót is, ahol ugyanezt tette. Viccet félretéve, ez lényeges lenne, mivel Jorge fantasztikusan faragta le a 28 pontos hátrányát egyetlen pontra. Szóval életbevágó volt most ez a kilenc pont, különösen azért, mert úgy vélem, hogy ez a bajnokság egészen az utolsó verseny utolsó köréig tart majd.

 

Marc Marquez, 2. hely:
Nagyon örülök, hogy visszatértem a pódiumra és jó versenyem volt úgy, hogy végig a győzelemért harcoltam. Úgy vélem, morálisan ez győzelem volt számunkra, de az utolsó sikánban a határon motoroztunk. Egész hétvégén nagyon jól dolgoztunk, köszönetet kell, hogy mondjak a csapatnak, mivel ha a világ legjobb csapatában vagy, képes vagy visszanyerni az önbizalmad. Sokat segítenek, ezt bizonyítja az a tény is, hogy olyan pályán harcoltunk a győzelemért az utolsó kanyarig, amin általában nem vagyunk olyan erősek. Meglátjuk, képesek vagyunk-e további előrelépéseket tenni a következő versenyeken. A győzelemért hajtottunk az utolsó körben, különösen az utolsó kanyarban. Alaposan megfigyeltem bizonyos dolgokat, és tudtam, hol kell fékeznem ahhoz, hogy megelőzzem Valét, így ezt tettem, de nem úgy végződött a dolog, ahogyan akartam. Ma egy kis motokrosszt is tanultam tőle.


Jorge Lorenzo, 3. hely:
Még így is tíz ponttal vagyunk az éllovas mögött, ami jó dolog. Argentína után 29 pont volt, szóval ez a tíz pont nem olyan rossz azok után, hogy a versenyt megelőzően nem volt jó hétvégénk. Jól rajtoltam, nagyon koncentráltam az első körben, hogy pozíciókat nyerjek, és ez gyorsabban sikerült, mint gondoltam, mivel az első kör végén már harmadik voltam. Megpróbáltam tartani Valentino és Marc tempóját, de nagyon erősek voltak, és észrevettem, hogy a mai nem az én napom. A mai nap arról szólt, hogy kiharcoljam és meg is tartsam ezt a harmadik helyet, ami nagyon jó a bajnokság szempontjából. A szenvedünk, és így is harmadikok vagyunk, ez jó dolog. Valentino az elejétől fogva versenyképesebb volt itt valamivel, Marc motorja javult, így kényelmesebben tudta tartani a tempót vele, nálunk viszont pont az ellenkezője történt. Úgy találtuk, hogy a keményebb gumi több problémát is okoz, két szektorban nem is tudtam elég gyors lenni, rengeteg időt veszítettem a kettes és a négyes szektorban. Mindkettőben veszítettem fél másodpercet, ami lehetetlenné tette, hogy jó tempóm legyen. A következő verseny valamivel még komplikáltabb lehet Sachsenringen, mert ott még soha sem nyertem, de soha nem tudni, mi történhet.

 

forrás: p1race.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://yamahamotogp.blog.hu/api/trackback/id/tr927578704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása